KUNDLÖFTE

LW Advisory - vårt kundlöfte

"Mer än nöjd kund”
Hur skapar vi en "mer än nöjd kund”? Vår idé kretsar kring ”action-oriented advice”, relevant branschkunskap, omtyckta fakturor och välmåendet hos våra medarbetande.


LÄS MER OM VÅRT MEDARBETARLÖFTE / MÖT TEAMET
VÅRT KUNDLÖFTE

Vårt kundlöfte är ”Mer än nöjd kund”, där förväntansbilden fastställs tillsammans (och därefter kan överträffas av oss). Vår idé om detta kretsar kring faktorerna här intill.

1. Action-oriented advice
Vår rådgivning är ett stöd i din affärsverksamhet. Det ska vara helt klart för dig vad du ska göra i nästa steg för att komma vidare med din affär. Detta är vad vi kallar ”Action-oriented advice”, till skillnad från en teoretisk metodredogörelse utan ansvarstagande, full av friskrivningar och på ett språk som ingen annan än juristerna förstår. Vår affärsidé bygger inte på att skriva Legal Opinions utan vi vill underlätta din affär.

2. Skapa mervärden
Själva juridiken är naturligtvis grunden, men genom att förstå din verksamhet, och tillföra relevant branschkunskap, kan vi hjälpa dig att komma längre. Genom att kombinera juridiken med en systemlösning kan vi hjälpa dig att jobba smartare.

3. Omtyckta fakturor
Hos oss förstår du och uppskattar det du betalar för. Helst ska du vara lockad att höja ditt eget pris (likt känslan av att vilja ge dricks på en restaurang). Ett långsiktigt samarbete är något som vi utvecklar ihop; vi lever för dessa win-win situationer.

Något du tycker vi missat eller har du frågor om eventuella samarbeten? Hör gärna av dig till Caroline Snellman.


TRÄFFA TEAMET
LÄS OM VÅRT MEDARBETARLÖFTE
sv_SESwedish
en_USEnglish sv_SESwedish